ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΑΕ

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2020

Κατέχεις το ?....“Ο αμερικάνικος στρατός είναι χειρότερος και από τους..


Μπράντον Μπράιαντ
PROLOGOS.GR
Πρώην χειριστής drone των ΗΠΑ: "Ο αμερικάνικος στρατός είναι χειρότερος και από τους Ναζί" - Πρόλογος
στις 12:01 π.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Συνολικές προβολές σελίδας

Δημοφιλείς αναρτήσεις

  • Κατέχεις το ?
    ΤΡΙ, 18 ΦΕΒ ΣΤΙΣ 6 Μ.Μ. Πρώτη ανοιχτή συνεδρίαση του Δικτύου “Via Publica” Πνευματικό Κέντρο Δήμου Αθηναίων  · ...
  • Πόσα πληρώνει ο Άδωνις για ....
    Πόσα πληρώνει ο Άδωνις για να του κάνουν retweet; | JUNGLE-Report Ρίχνοντας μια προσεκτική ματιά στον λογαρισμό twitter του ...

ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΑΕ

ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΑΕ

KEΡΝΑΣ ?

KEΡΝΑΣ ?

!!!

!!!

ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ !

ΓΙΑΤΙ ??

ΣΟΙ ΜΠΛΕ ΚΑΙ...

ΒΡΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΣΤΗΝ ...

Θέμα Απλό. Από το Blogger.