Του Χρήστου Παναγή*
Δυστυχώς για κάποιους αρθρογράφους, η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών έχει ταξιδέψει με αυτοκίνητο στο εθνικό οδικό δίκτυο ή έχει κινηθεί στο εναλλακτικό δίκτυο παράδρομων - καρόδρομων, οπότε έχει αντιληφθεί «ιδίοις όμμασι» την ένταση και το βάθος του σκανδάλου των συμβάσεων παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων.
Για να δικαιολογήσουν τον προφανή «αντιπολιτευτικό» στόχο τους παραποιούν την πραγματικότητα. Η δίκη τής 9.2.16, στην οποία αναφέρονται, αφορούσε στις προσχηματικές και φρονηματικές διώξεις εναντίον πολιτών, κατοίκων της Β/Α Αττικής για τη συμμετοχή τους στις κινητοποιήσεις ενάντια στα διόδια, που πραγματοποιήθηκαν στον σταθμό Αφιδνών την περίοδο 2009-2010.
Οι διαμαρτυρόμενοι, κυρίως κάτοικοι της ευρύτερης περιοχής, αναληθώς αναφέρεται πως έκλειναν τα διόδια, αφού, αντίθετα, σήκωναν συμβολικά τις μπάρες και τα οχήματα διέρχονταν ελεύθερα.
Πολλά κορυφαία στελέχη της σημερινής κυβέρνησης συμμετείχαν σε αρκετές από αυτές τις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας. Αναγνώριζαν, όπως η πλειοψηφία της κοινωνίας, το δίκαιο των αιτημάτων και του αγώνα, ιδιαίτερα των κατοίκων του Δήμου Ωρωπού, για τον αιφνίδιο αποκλεισμό τους από 8 σταθμούς διοδίων και χωρίς να υπάρχει εναλλακτικό, ασφαλές παράπλευρο -χωρίς διόδια- οδικό δίκτυο.........
.....ας ψάξουν πώς έφτασαν οι σταθμοί διοδίων να ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια, το κόστος διοδίων τελών να αυξάνονται έως και 500%, τα έργα στους αυτοκινητόδρομους να μένουν στη μέση, να πληρώνεις πανάκριβα διόδια ακόμα κι όταν κυκλοφορείς σε δρόμους παρατημένα εργοτάξια. Ας ψάξουν για το κόστος των δρόμων, αν ποτέ ολοκληρωθούν, ας ρωτήσουν τους πολιτικούς τους φίλους που εμπνεύστηκαν και εξέθρεψαν ένα ακόμα σκάνδαλο από τα πολλά που οδήγησαν τη χώρα στα Μνημόνια, την καταστροφή και την επιτροπεία.......http://www.avgi.gr/article/6274094/gia-to-kinima-enantia-sta-diodia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου