Τρίτη, 16 Μαΐου 2017

Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΑΛΗΡΙΚΟΥ !


Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ !!

....Η πρώτη φάση του έργου περιλαμβάνει την κατασκευή των έργων υποδομών για την ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου και ειδικότερα έργα οδοποιίας, υδραυλικά έργα και υποστηρικτικά έργα....
Οι τοπογράφοι έχουν πιάσει δουλειά και το επόμενο διάστημα θα αρχίσουν τα έργα στo εγκαταλελειμμένο, παραλιακό  μέτωπο (490 στρέμματα) που θα ενώσει πάλι με τη θάλασσα, την Καλλιθέα και το Μοσχάτο μετά από δεκαετίες και θα συμβάλει στην τουριστική ανάπτυξη της Αθηναϊκής Ριβιέρας. Και όχι μόνο. Με το έργο αυτό θα πάρουν αξία και οι Ολυμπιακές εγκαταστάσεις, θα αναστηθούν πανάκριβα κτίρια που ρήμαζαν από την εγκατάλειψη, (30.000 τμ) ανάμεσά τους και το ανοιχτό γήπεδο του Beach Volley με πάνω από 6.000 θέσεις, που μπορεί να μετατραπεί σε ανοιχτό θέατρο και να γίνει το «Ηρώδειο της παραλίας».
Η ανάπλαση αυτή δίπλα στο Σταύρος Νιάρχος και στη μαρίνα του Φλοίσβου, σε συνδυασμό με την αναβάθμιση της μαρίνας του Αλίμου, της μεγαλύτερης της Ν/Α Μεσογείου (όλα είναι έτοιμα για την προκήρυξη διαγωνισμού) και της ανάπλασης της ακτογραμμής του δήμου Αλίμου, θα δημιουργήσει ένα ενιαίο παραλιακό μέτωπο, πόλο τουριστικής έλξης, που θα ξεκινάει από το Μοσχάτο και θα καταλήγει στον Άγιο Κοσμά.....
Δεν θα υπάρχει πλέον αποκλεισμός της Καλλιθέας και του Μοσχάτου, από τη θάλλασσα. Οι πόλεις θα ξαναενωθούν με τη θάλασσα. Αυτό που είχαμε χάσει από τη δεκαετία του 70΄σήμερα το ανακτούμε. Έτσι λοιπόν και η Καλλιθέα και το Μοσχάτο ξαναγίνονται παραλιακές πόλεις.Το δεύτερο είναι όταν θα υπάρχει πρόσβαση στα πρώην Ολυμπιακά ακίνητα, πλέον ακίνητα της Περιφέρειας Αττικής, εδώ θα ξεκινήσει η διαδικασία ανάπλασης. 


Σε δύο σημεία στην Καλλιθέα και στο Μοσχάτο υπογειοποοείται ο δρόμος και για 300 μέτρα από πάνω θα μπορεί ο κόσμος να περνάει ελεύθερα, φτιάχνεται ένα πάρκο πάνω από το δρόμο ουσιαστικά. Θα μπορεί ο κόσμος να περνάει με τα πόδια απέναντι, ανεμπόδιστα, θα δημιουργηθούν και πέντε εσπλανάδες, μεγάλες γέφυρες δηλαδή και επί της ουσίας κάθε 100 μέτρα δηλαδή θα μπορεί ο πεζός να περνάει από τη μία μεριά του δρόμου στην άλλη......



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου